Afhandeling onderdelen

Procedure afhandeling retourgoederen

Afhandeling Onderdelen - AWB

Via onze website kunt u heel eenvoudig een garantie retouraanvraag indienen, daarbij ontvangt u direct een verzendetiket. De portokosten zijn hiermee gedekt, AWB betaalt de verzending voor u. Nadat u het verzendetiket hebt gedownload, plakt u dit op de doos en geeft u het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL afgiftepunt. Omdat alle garantie retouraanvragen nu via één kanaal binnenkomen wordt u aanvraag na ontvangst direct in behandeling genomen en ontvangt u indien van toepassing binnen 5 dagen de nieuwe onderdelen retour.


Vanaf heden vervalt de mogelijkheid om de pakketten direct naar ons kantoor in Amsterdam te versturen. Alle garantie retouraanvragen dienen dan via de website te worden aangevraagd. Uiteraard kunt u nog steeds indien gewenst de goederen afgeven bij uw groothandel.


Meerdere of zware onderdelen

Indien u retouraanvragen met meerdere of zware onderdelen (voor het eerst) wilt versturen, dan vragen wij u vooraf contact op te nemen met AWB Sales Support op telefoonnummer 020-565 9461 zodat we u kunnen ondersteunen in dit nieuwe proces.


AWB regelt de rest. Via deze manier garanderen wij u een afhandeling binnen 5 werkdagen.


U vindt het retour aanvraagformulier op uw 'mijnAWB account'

Inloggen mijnAWB account > Service > Garantie retouraanvraag

https://www.awb.nl/mijnawb/service/garantie-retouraanvraag/index.nl_nl.html


Voor eventuele vragen of verzoeken kunt u terecht bij uw Account Manager of bij de afdeling Sales Support via 020-565 9461.