Zoek

Afhandeling onderdelen

Procedure afhandeling retourgoederen

Via onze website kunt u heel eenvoudig een garantie retouraanvraag indienen, daarbij ontvangt u direct een verzendetiket. De portokosten zijn hiermee gedekt, AWB betaalt de verzending voor u. Nadat u het verzendetiket hebt gedownload, plakt u dit op de doos en geeft u het pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL afgiftepunt. Omdat alle garantie retouraanvragen nu via één kanaal binnenkomen wordt u aanvraag na ontvangst direct in behandeling genomen en ontvangt u indien van toepassing binnen 5 dagen de nieuwe onderdelen retour.

Vanaf heden vervalt de mogelijkheid om de pakketten direct naar ons kantoor in Amsterdam te versturen. Alle garantie retouraanvragen dienen dan via de website te worden aangevraagd. Uiteraard kunt u nog steeds indien gewenst de goederen afgeven bij uw groothandel.

Bekijk onze contactgegevens

Onderdelen bij Vaillant

AWB is niet meer actief en levert geen nieuwe producten. Onderdelen zullen nog wel beschikbaar blijven. Neem voor meer informatie contact op met je Account Manager.

Voor meer informatie over onderdelen kan je ook inloggen bij de myVaillant Pro portal. Hier is onder andere de onderdelencatalogus te vinden.

Naar myVaillant Pro