Service van AWB

Serviceorganisatie

AWB is ervan overtuigd dat behalve de kwaliteit van het geleverde product, ook de service voor, tijdens en na de installatie zeer belangrijk is. Zo biedt AWB een vakkundige servicedienst voor ondersteuning bij servicewerkzaamheden, snelle deskundige telefonische ondersteuning en uit voorraad leverbare reserveonderdelen. De installateur kan dus altijd op AWB terugvallen. Bovendien is hij gegarandeerd van een kwalitatief hoogstaand systeem met een lange levensduur.

 

Eerste inbedrijfstelling

Laat u bij een eerste inbedrijfstelling altijd bijstaan door de servicedienst van AWB. Daarmee bent u verzekerd van een optimale afstemming tussen de diverse onderdelen van de installaties en kunt u uw klant kwaliteit en garantie bieden. Hulp bij eerste inbedrijfstelling zorgt ervoor dat het totale systeem of systeemcombinaties perfect op elkaar zijn afgestemd. Tijdens de werkzaamheden controleert de servicemonteur alle aansluitingen en de werking van het systeem. Tevens maakt hij alle in- en afstellingen en geeft uitleg aan de bewoners. Alle werkzaamheden worden vastgelegd in een ingebruikstelling rapport.

 

Onderhoud

Voor een optimale werking van de AWB producten en systemen, adviseert AWB een jaarlijkse inspectie en eens in de twee jaar onderhoud te plegen.

Servicedienst

Kunt u als installateur een storing niet verhelpen, maak dan gebruik van onze servicedienst. De servicedienst is bereikbaar via ons algemene nummer: 020 - 565 94 00 (ook na 17:00 uur, in de weekenden. Voor de dienstdoende servicemonteur kunt u als installateur terecht voor technische ondersteuning. Log in op mijnAWB voor uw toegang tot de avond –en weekenddienst).

Garantie

Alle garantiebepalingen van AWB overzichtelijk op een rij.

Afhandeling onderdelen

Binnen 7 dagen uw retour gestuurde onderdelen in behandeling.